0 800 50 55 99
безкоштовно зі стаціонарних та мобільних телефонів у межах України
+38 (044) 590 45 95
для дзвінків з-за кордону

Порядок дій банку в разі невиконання клієнтом обов'язків

Згідно з ПУБЛІЧНОЮ ПРОПОЗИЦІЄЮ АТ «КРИСТАЛБАНК» НА УКЛАДЕННЯ ДОГОВОРУ КОМПЛЕКСНОГО БАНКІВСЬКОГО ОБСЛУГОВУВАННЯ ФІЗИЧНИХ ОСІБ (далі за текстом Пропозиція) Клієнт зобов'язаний:

- виконання Банком функцій агента валютного контролю (зокрема, документи, що підтверджують законність здійснення Клієнтом валютних операцій);
- здійснення Банком контролю за дотриманням Клієнтом режиму функціонування Рахунку з ПК або іншого Рахунку, відкритого відповідно до цього Договору, відповідно до законодавства України.3.3.6.На вимогу Банку Клієнт зобов'язаний надавати до Банку документи/інформацію, що необхідні Банку для надання документів/інформації на запити до Національного банку України або до будь-яких інших уповноважених державних органів, вчинені у межах їх повноважень, визначених законодавством.

- зміни прізвища, імені, паспортних даних, у т.ч. у разі досягнення Клієнтом 25-ти або 45- ти річного віку;
- закінчення строку (припинення) дії, втрати чинності чи визнання недійсними поданих раніше до Банку документів, а також у разі втрати чинності/ обміну ідентифікаційного документа Клієнта (Представника Клієнта);
- зміни місця проживання /місця перебування;
- набуття Клієнтом/ Представником Клієнта статусу PEP;
- зміни податкового статусу (реєстраційного номера облікової картки платника податків);
- зміни номера мобільного телефону, який раніше був вказаний як контактний;
- видачі/ скасуванні Клієнтом довіреностей. У випадку неповідомлення Клієнтом про зміну місця проживання/ місця перебування кореспонденція вважається направленою Банком та отриманою Клієнтом належним чином, якщо її було направлено за адресою Клієнта, зазначеною в Договорі або в останньому письмовому повідомленні Клієнта щодо зміни адреси (якщо інший спосіб повідомлення не передбачений Договором). У випадках, якщо Клієнт відмовиться від надання Банку Мобільного номера та/ або відмовиться від отримання СМС-повідомлень та/ або письмово не повідомить Банк про зміну та/ або втрату Мобільного номера, або СМС-повідомлення не будуть отримані Клієнтом з будь-яких інших причин, вважається що Банк належним чином проінформував Клієнта з дати направлення СМС-повідомлення.

- у разі розірвання Договору та закриття Поточного рахунку/ Рахунку з ПК – в день розірвання такого Договору;
- у разі припинення трудових відносин з суб’єктом господарювання в рамках Послуги Зарплатний проект – в день припинення трудових відносин, якщо інше не встановлено Договором. У зв’язку з цим Клієнт доручає Банку спрямовувати всі надходження грошових коштів на Поточний рахунок/ Рахунок з ПК в першу чергу на повернення такої заборгованості. У випадку несвоєчасного погашення заборгованості за Несанкціонованим овердрафтом та/або процентами за користування грошовими коштами заборгованість вважається такою, що прострочена, та до Клієнта застосовуються штрафні санкції відповідно до Договору та Тарифів Банку.

У разі невиконання Клієнтом свої зобов’язань Банк має право:

1) витребувати документи/ інформацію, що потрібні Банку для: належної перевірки Клієнта, включаючи ідентифікацію та верифікацію Клієнта/ Представника Клієнта; проведення посилених заходів належної перевірки Клієнта; встановлення/ спростування факту належності Клієнта/ Представника Клієнта/ кінцевого бенефіціарного власника Клієнта до політично значущих осіб, членів їх сім’ї або осіб, пов'язаних з ними; встановлення реальних фінансових можливостей Клієнта здійснювати фінансові операції на відповідні суми; аналізу та виявлення фінансових операцій, що підлягають фінансовому моніторингу; аналізу фінансових операцій Клієнта (видаткових/ прибуткових); з'ясування джерел походження коштів Клієнта та інші передбачені чинним законодавством України документи/ інформацію, які необхідні Банку з метою виконання вимог законодавства або виконання Банком вимог FATCA;
2) витребувати від Клієнта, який є PEP, інформацію/ документи щодо джерел статків (багатств) та/або джерел коштів, з якими пов'язані ділові відносини чи операції з такими особами;
3) надавати на запити інших суб'єктів первинного фінансового моніторингу інформацію, яка стосується Клієнта, та яка необхідна для виконання таким суб'єктом вимог законодавства (за умови, що Клієнт обслуговується суб'єктом первинного фінансового моніторингу, який запитує інформацію);
4) у випадках наявності фактів, що діяльність Клієнта та/або його фінансові операції містять індикатори підозрілості, визначені Національним банком України, встановити Публічна пропозиція АТ «КРИСТАЛБАНК» на укладення договору комплексного банківського обслуговування фізичних осіб (редакція 4) обмеження/ліміти в наданні Клієнту банківських продуктів/ послуг, зокрема, призупиняти (блокувати) банківські картки, призупиняти надання послуг через Дистанційні канали обслуговування. Такі обмеження Банк може застосовувати до дня надання Клієнтом документів/інформації, що спростовують наявні підозри Банку. Банк має право відмовитися від проведення або зупинити здійснення підозрілої видаткової/ прибуткової фінансової операції. У разі прийняття рішення про відмову від проведення підозрілої прибуткової фінансової операції, Банк має право не зараховувати кошти на Рахунок Клієнта, а повернути їх відправнику.
5) відмовити в обслуговуванні та/ або в односторонньому порядку розірвати ділові відносини з Клієнтом та/ або закрити Рахунки та/ або зупинити дію Карток або вилучити їх, якщо ділові відносини з Клієнтом несуть для Банку потенційний ризик бути використаним для ВК/ФТ або вчинення інших кримінальних правопорушень, визначених Кримінальним кодексом України. Наслідком відмови Банку в підтриманні ділових відносин з Клієнтом є, зокрема, закриття всіх Рахунків Клієнта на вимогу Банку без обов'язкового попереднього інформування Клієнта.
6) у разі необхідності здійснення аналізу прибуткової(-их) фінансової(-их) операції(-й) та отримання з цією метою від Клієнта відповідних документів/інформації, зараховувати кошти на Рахунок Клієнта в день їх надходження та здійснювати подальше призупинення фінансової(-их) операції(-й) у сумі коштів, що надійшла на Рахунок Клієнта. Подальше призупинення фінансової(-их) операції(-й) Банк може здійснювати до надання Клієнтом на запит Банку відповідних документів/інформації.
7) у разі ненадання, у визначений Банком строк/ термін, інформації/ документів на запит Банку, відмовляти Клієнту в проведенні видаткових фінансових операцій до надання запитуваної інформації/ документів або відмовити Клієнту в підтриманні ділових відносин;
8) встановлювати ліміти (обмеження сум) на видаткові готівкові операції Клієнтів, які мають високий рівень ризику.

- оформити заявку на купівлю-продаж іноземної валюти на Міжбанківському валютному ринку України від свого імені;
- продати/придбати за рахунок коштів з Рахунку/ Рахунків іноземну валюту, необхідну для виконання зобов’язань, на Міжбанківському валютному ринку України за курсом Банку, що визначається на дату такого списання;
- нарахувати, утримати та сплатити всі витрати, пов'язані із купівлею-продажем валюти, включаючи обов'язкові платежі до бюджету та позабюджетних фондів за операції купівлі-продажу валют та всі інші витрати (в тому числі обов’язкові в силу законодавства), та комісії, згідно діючих Тарифів Банку на дату здійснення операції.

1) зміна ситуації на міжбанківському валютному ринку України та/ або економічної ситуації у кредитно-фінансовій системі України, та/ або кон'юнктури ринку грошових ресурсів в Україні, та/ або прийняття уповноваженими органами України нормативних актів, що можуть несприятливо вплинути на діяльність Банку в сфері надання послуги, відсутність у Банку вільних грошових ресурсів, необхідних для надання послуги,
та/ або
2) недостовірність наданих документів про підтвердження фінансового стану Клієнта та/або іншої інформації, що надається Клієнтом;
та/ або
3) суттєве, на думку Банку, погіршення фінансового стану Клієнта у порівнянні з тим, який існував на дату укладення Договору, та/ або
4) подання вимоги про дострокове повернення вкладу, майнові права на який є предметом застави за будь-яким договором застави укладеним з Банком;
та/ або
5)наявність інших обставин, що свідчать про те, що зобов’язання Клієнта перед Банком своєчасно не будуть виконані.

- документи, необхідні для її здійснення, відсутні або оформлені з порушенням чинного законодавства України;  операція не відповідає чинному законодавству України та/ або умовам цього Договору;
-має місце порушення/ невиконання Клієнтом вимог чинного законодавства у сфері запобігання та протидії ВК/ ФТ та/ або невиконання/ несвоєчасного виконання Клієнтом зобов’язань, передбачених цим Договором, Банк має право в односторонньому порядку відмовити Клієнту в обслуговуванні, в тому числі у здійсненні операцій зі списання коштів з Рахунків та/ або нарахування процентів на залишок коштів на Рахунках, якщо нарахування процентів здійснювалось відповідно до умов цього Договору.

Корисна інформація
Переказ з картки на карту
Переказ з картки на карту

Переказ з картки на карту по Україні та в інші країни світу

Перейти
Відділення та
банкомати

Ми стараємось ставати краще і завжди поруч

Перейти