Платежі та перекази
Переваги здійснення грошових переказів по системі RIA:
- Перекази здійснюються без відкриття рахунку (при дотриманні норм чинного законодавства України щодо граничних розмірів грошових коштів);
- Одна з найбільш розгалужених систем переказів;
- Перекази здійснюються в режимі on-line (отримувач має змогу отримати свій переказ через 10 хвилин після відправки);
-
Можливість отримання/відправлення переказу в одній із валют:
- Долар США;
- Євро;
- Відсутність витрат для отримувача переказу.
Для відправлення переказу Вам необхідно:
- Звернутися в найближчий пункт обслуговування RIA;
- Надати операціоністу паспорт або документ, що його замінює;
- Повідомити операціоністу суму, валюту, країну одержання переказу, ПІБ одержувача;
- Підписати заяву на відправлення переказу та внести грошові кошти в касу;
- Повідомити одержувачу контрольний номер переказу, який Вам повідомить операціоніст і який прописаний на Вашому екземплярі заяви на відправлення переказу.
Після відправлення переказу, тільки відправник може внести зміни в ПІБ одержувача переказу, якщо має при собі заяву на відправлення переказу та документ, що посвідчує особу. Зміни в переказ можна внести якщо переказ не виплачений одержувачу
При отриманні переказу Вам необхідно:
- Звернутися в найближчий пункт обслуговування RIA;
- Надати операціоністу паспорт або документ, що особу його замінює та повідомити контрольний номер переказу;
- Повідомити операціоністу суму і валюту переказу, ПІБ відправника;
- Підписати заяву на отримання переказу;
- Отримати суму переказу в касі пункту обслуговування RIA
Операції з відправки/виплати грошових переказів по системі RIA доступні в усіх відділеннях АТ «КРИСТАЛБАНК»
Порядок вирішення спорів між учасниками та користувачами міжнародної платіжної системи RIA
Фінансові претензії клієнтів (резидентів або нерезидентів) розглядає та відповідає на них безпосередньо прямий учасник/непрямий учасник міжнародної платіжної системи RIA.
Для вирішення спору клієнт подає заяву-претензію прямому учаснику/непрямому учаснику, який на підставі цієї претензії проводить відповідне розслідування.
У разі необхідності, клієнт надає прямому учаснику/непрямому учаснику необхідні докази, що підтверджують претензію. У разі необхідності прямий учасник/непрямий учасник звертається до міжнародної платіжної системи RIA для вирішення претензії клієнта.
Виникнення спорів між учасниками та/або користувачами не має впливати на виконання належним чином ініційованих операцій переказу коштів. Строк вирішення спорів визначається прямим учасником/непрямим учасником, відповідно до затверджених внутрішніх документів прямого учасника/непрямого учасника.
Прямий учасник/непрямий учасник, що одержали претензію, зобов’язані задовольнити обгрунтовані вимоги заявника
Більш детальну інформацію щодо виплати та відправки грошових переказів Ви можете отримати у найближчому до Вас відділенні АТ «КРИСТАЛБАНК».