Кредитні програми
Перевагами програми кредитування є
- швидке прийняття рішення про можливість кредитування та отримання банківського кредиту;
- гнучка процедура погодження;
- індивідуальний підхід до кожного клієнта;
Термін між наданням документів потенційними позичальниками (покупцями об’єктів будівництва) та остаточними перерахуванням кредитних коштів на рахунки ПрАТ «Київмськбуд» складатиме – до 7 робочих днів.
- мінімальниймаксимальний розмір кредиту: Від 50 000,00 грн., але не більше 70 % від вартості нерухомості (не більше – 20 000 000,00 гривень).
- найнижчий рівень процентних ставок за кредитом в Банку;
- зручна для клієнта схема погашення кредитних коштів (класична);
- гнучкі терміни кредитування (короткостроковий – 1 рік, довгостроковий – до 10 років);
- дострокове погашення кредиту без штрафних санкцій та без будь – яких обмежень;
- відсутність вимог Банку щодо додаткового забезпечення;
- відсутність витрат на оцінку нерухомості.
Умови кредитування при придбанні нерухомості за програмою «Від мрій – до дій»
Умови кредитування визначаються в залежності від Житлового Комплексу та кількості кімнат, детальну інформацію можна звернувшись до менеджера Банку або завітавши до Відділення АТ «КРИСТАЛБАНК» за адресою: м. Київ, вул. вул. Омеляновича-Павленка (Суворова), 4/6, тел. (044) 590-4663.
Попередження та можливі наслідки для клієнта в разі користування послугою
«ВІД МРІЙ – ДО ДІЙ»
Попередження 1: клієнт зобов’язаний повернути суму кредиту, комісії та відсотки за його користування відповідно до умов кредитного договору та вимог законодавства України
Можливі наслідки за невиконання цього Попередження:
1. За несвоєчасну сплату заборгованості по кредиту, процентів за користування кредитом, комісій та інших платежів, встановлених кредитним договором Банк має право нарахувати та стягнути, а Клієнт сплачує на вимогу Банку пеню, яка обчислюється від суми простроченого платежу у розмірі подвійної облікової ставки НБУ, що діє на дату невиконання зобов’язання по сплаті кредиту, процентів по кредиту, комісій та нараховується щоденно.
При цьому, пеня за невиконання зобов’язання щодо повернення кредиту, процентів і комісій за цим Договором не може перевищувати подвійної облікової ставки НБУ, що діяла у період, за який сплачується пеня, та не може бути більшою за 15 % (п’ятнадцять відсотків) суми простроченого платежу.
2. За невиконання інших умов кредитного договору, Банк має право нарахувати та стягнути, а клієнт зобов’язаний сплатити такі штрафні санкції:
- у випадку порушення Позичальником строку погашення одержаного ним Кредиту, Банк має право стягнути проценти в розмірі 25,00 % річних від простроченої суми згідно ч.2 ст.625 ЦК;
- у випадку прострочення Позичальником виконання зобов’язання по поверненню Банку суми боргу за Договором про іпотечний кредит, він зобов’язаний сплатити суму заборгованості з урахуванням встановленого індексу інфляції за весь час прострочення (п.2 ст.625 ЦК).
- за невиконання будь-якого з прийнятих на себе зобов’язань, передбачених Договором про споживчий кредит та (або) будь-якої з наданих гарантій за Договором про споживчий кредит, Позичальник сплачує штраф у розмірі 1% від загальної суми кредиту за кожен випадок невиконання (порушення).
3. Інші заходи, що застосовуються Банком за невиконання умов кредитного договору:
- Банк має право банку у визначених кредитним договором випадках вимагати дострокового погашення зобов’язань за кредитом та відшкодування збитків, завданих йому порушенням виконання зобов'язань;
- Банк має право на передачу інформації до бюро кредитних історій / Кредитного реєстру НБУ та формування негативної кредитної історії, що може враховуватися Банком під час прийняття рішення щодо надання кредиту в майбутньому;
- Банк має право звернути стягнення на передане в іпотеку нерухоме майно / майнові права на незавершений об'єкт житлового будівництва відповідно чинного законодавства України;
- Банк має право у разі недостатності коштів, отриманих від реалізації переданого в іпотеку нерухомого майна, для погашення вимоги за кредитним договором, звернути стягнення на особисте майно клієнта для погашення кредиту.
Попередження 2: Банк задовольняє вимогу щодо погашення заборгованості за кредитом за рахунок переданого в іпотеку нерухомого майна в позасудовому порядку у відповідності із застереженням в іпотечному
договорі, укладеному між клієнтом та Банком.
Попередження 3: іпотека майна припиняється у разі повного погашення заборгованості клієнта за кредитним договором, закінчення строку дії іпотечного договору або реалізації предмета іпотеки відповідно до Закону України "Про іпотеку".
Попередження 4: Банк не вимагає від клієнта або спорідненої чи пов'язаної з ним особи придбання будь-яких інших послуг від Банку як обов'язкову умову надання кредиту на купівлю нерухомості (крім надання пакета банківських послуг)
Попередження 5: Банк не має права вносити зміни до укладених з клієнтами договорів в односторонньому порядку, якщо інше не встановлено договором або законом
Попередження 6: У клієнта є можливість відмовитися від отримання рекламних матеріалів Банку, що надаються засобами дистанційних каналів комунікації
- Мінімальний пакет документів для прийняття рішення про надання кредитних коштів;
Для розгляду та прийняття рішення Банком, необхідно: заповнити анкету, надати паспорт громадянина України та ідентифікаційний код, документи, що підтверджують наявність шлюбних відносин, документи, що підтверджують отримання доходу*
Договір про іпотечний кредит Паспорт споживчого кредиту Паспорт споживчого кредиту (з щомісячною комісією) Попередження та можливі наслідки для клієнта в разі користування послугою ВІД МРІЙ-ДО ДІЙ Інформація про істотні характеристики послуги з надання споживчого кредиту забезпеченого іпотекою на придбання житла Інформація про істотні характеристики послуги з надання споживчого кредиту забезпеченого іпотекою на придбання житла (з щомісячною комісією) Перелік та вартість послуг третіх осіб за програмою «ВІД МРІЙ-ДО ДІЙ»
- Зручне місце розташування консультантів Банку
Консультацію щодо документів, умов кредитування та надання документів для прийняття рішення можна отримати безпосередньо у Відділі продажів «Київміськбуд» за адресою: м. Київ, вул. Омеляновича-Павленка (Суворова), 4/6 звернувшись до менеджера Банку або завітавши до Відділення АТ «КРИСТАЛБАНК» за адресою: м. Київ, вул. вул. Омеляновича-Павленка (Суворова), 4/6, тел. (044) 590-4663.
Порядок дій Банку у разі невиконання фізичними особами
зобов’язань за Кредитними договорами
Відповідно до приписів Закону України «Про споживче кредитування» Банк має право застосувати ВІДСТУПЛЕННЯ ПРАВА ВИМОГИ та/або ВРЕГУЛЮВАНЯЯ ПРОСТРОЧЕНОЇ ЗАБОРГОВАНОСТІ ПОЗИЧАЛЬНИКА, з урахуванням умов відповідного кредитного договору щодо споживчого кредитування, зокрема:
1. Відступлення права вимоги за кредитним договором здійснюється відповідно до цивільного законодавства України з урахуванням особливостей, встановлених Законом України «Про споживче кредитування»;
2. Банк має право відступити право вимоги за кредитним договором новому кредитору або залучити колекторську компанію, до врегулювання простроченої заборгованості Позичальника, та зобов’язаний протягом 10 робочих днів з дати відступлення права вимоги, за відповідним договором, щодо споживчого кредиту новому кредитору або залучення колекторської компанії до врегулювання простроченої заборгованості повідомити Позичальника у спосіб, визначений частиною першою статті 25 Закону України «Про споживче кредитування», про такий факт та про передачу персональних даних Позичальника, а також надати інформацію про нового кредитора або колекторську компанію відповідно до інформації розміщеної на офіційному сайті Банку, зазначений обов’язок зберігається за новим кредитором у разі подальшого відступлення права вимоги за відповідним договором. Укладення відповідного договору відступлення права вимоги здійснюється без додаткового погодження (без згоди) умов договору з Позичальником;
3. Взаємодія з Позичальником та Банком, новим кредитором, колекторською компанією та іншими особами, за кредитним договором, при врегулюванні простроченої заборгованості Позичальника відбувається у будь-якій спосіб визначений частиною 1 (першою) статті 25 Закону України «Про споживче кредитування»;
4. До нового кредитора переходять передбачені Законом України «Про споживче кредитування» зобов’язання Банку, як кредитодавця, зокрема щодо взаємодії із споживачами при врегулюванні простроченої заборгованості (вимоги щодо етичної поведінки). Новий кредитор має право в подальшому залучати колекторську компанію до врегулювання простроченої заборгованості Позичальника, за яким набуто право вимоги;
5. Банк або новий кредитор має право самостійно здійснювати врегулювання простроченої заборгованості Позичальника, без залучення колекторської компанії;
6. Взаємодія Банком, новим кредитором, колекторською компанією з Позичальником його близькими особами, представником, спадкоємцем, поручителем, майновим поручителем або третіми особами, взаємодія з якими передбачена кредитним договором (про споживчий кредит) та які надали згоду на таку взаємодію, при врегулюванні простроченої заборгованості здійснюється згідно вимог Закону України «Про споживче кредитування», зокрема статті 25 та з урахуванням наступного:
- безпосередньої взаємодії (телефонні та відеопереговори, особисті зустрічі) виключно з 9 до 19 години не більше 2 (двох) разів на добу, крім випадків додаткової взаємодії за ініціативою осіб, які надали згоду на таку взаємодію;
- надсилання текстових, голосових та інших повідомлень через засоби телекомунікації - у кількості 2 (двох) повідомлень з 9 до 20 години;
- використання функції (сервіс) автоматичного додзвону протягом не більше 30 хвилин на добу;
- надсилання поштових відправлень – без обмеження їх кількості;
7. Банк, новий кредитор, колекторська компанія здійснює фіксування кожної безпосередньої взаємодії із Позичальником, його близькими особами, представником, спадкоємцем, поручителем, майновим поручителем або третіми особами, взаємодія з якими передбачена кредитним договором та які надали згоду на таку взаємодію, із обов’язковим попередженням останніх про таке фіксування в порядку встановленому Національним банком України, з урахуванням приписів частини 4 статті 25 Закону України «Про споживче кредитування»;
8. Банк, новий кредитор, колекторська компанія має право для донесення до Позичальника інформації про необхідність виконання зобов’язань за кредитним договором (про споживчий кредит) при врегулюванні простроченої заборгованості взаємодіяти з третіми особами, персональні дані яких передані Банку, новому кредитору, колекторській компанії Позичальником у процесі укладення, виконання та припинення кредитного договору (про споживчий кредит). Обов’язок щодо отримання згоди таких третіх осіб на обробку їхніх персональних даних до передачі таких персональних даних Банку, новому кредитору, колекторській компанії покладається на Позичальника. Форма інформаційного повідомлення, за допомогою якої Позичальником здійснюється передача персональних даних третіх осіб при укладанні кредитного договору (про споживчий кредит) є відповідним додатком до кредитного договору;
9. Банк, новий кредитор, колекторська компанія не має права повідомляти інформацію про укладення Позичальником кредитного договору (про споживчий кредит), його умови, стан виконання, наявність простроченої заборгованості та її розмір особам, які не є стороною цього договору. Така заборона не поширюється на випадки повідомлення зазначеної інформації представникам, спадкоємцям, поручителям, майновим поручителям Позичальника, третім особам, взаємодія з якими передбачена кредитним договором (про споживчий кредит) та які надали згоду на таку взаємодію, а також на випадки передачі інформації про прострочену заборгованість близьким особам Позичальника із дотриманням вимог частини шостої статті 25 Закону України «Про споживче кредитування» (використовувати функцію (сервіс) автоматичного додзвону до споживача, його близьких осіб, представника, спадкоємця, поручителя, майнового поручителя, третіх осіб, взаємодія з якими передбачена кредитним договором (про споживчий кредит) та які надали згоду на таку взаємодію, протягом більше 30 хвилин на добу);
10. Позичальник має право звернення до Національного банку України у разі порушення Банком, новим кредитором та/або колекторською компанією, законодавства України у сфері споживчого кредитування, у тому числі порушення вимог щодо взаємодії із Позичальником при врегулюванні простроченої заборгованості (вимог щодо етичної поведінки), також на звернення до суду з позовом про відшкодування шкоди, завданої Позивачу в процесі врегулювання простроченої заборгованості останнього.
Порядок погашення простроченої заборгованості
Порядок погашення простроченої заборгованості визначається вимогами законодавства України. У разі здійснення боржником платежу простроченого боргу для виконання зобов’язань за кредитним договором, погашення вимоги кредитора здійснюється в черговості, передбаченій умовами Кредитного договору.
Способи погашення простроченої заборгованості
№ | Спосіб погашення | Вартість/Додаткова інформація |
1 | внесення платежу через каси AT «КРИСТАЛБАНК» | Не тарифікується/Безкоштовно |
2 | внесення платежу через касу іншого банку | Згідно тарифів банку, через який здійснюється погашення. |
3 | перерахування платежу через систему дистанційного обслуговування AT «КРИСТАЛБАНК» | Не тарифікується/Безкоштовно |
4 | Зарахування безготівкових коштів | Згідно тарифів банку, через який здійснюється погашення. |
Кошти зараховуються на рахунок погашення заборгованості, відкритий Позичальнику (IBAN__2909___________в АТ «КРИСТАЛБАНК»), зазначений у Кредитному договорі (Договорі про іпотечний кредит, Кредитному договорі (споживчий кредит під заставу нерухомого майна), тощо), для подальшого розподілу Банком за рахунками з обліку заборгованості.
Клієнт має право після припинення дії договору про надання банківської послуги, включно у зв’язку із завершенням строку дії, розірванням або виконанням такого договору, звернутися до банку із запитом інформації (довідки), що стосується виконання сторонами своїх зобов’язань, встановлених договором, уключаючи інформацію (довідку) про відсутність заборгованості та виконання зобов’язань клієнта за договором у повному обсязі, яку банк надає у формі паперового або електронного документа (за вибором клієнта) протягом п’яти робочих днів з дня отримання банком такого запиту.
Взаємодія з захищеними особами (військовослужбовцями) при врегулюванні простроченої заборгованості Вимоги щодо взаємодії із споживачами та іншими особами при врегулюванні простроченої заборгованості (вимоги щодо етичної поведінки)