0 800 50 55 99
безкоштовно зі стаціонарних та мобільних телефонів у межах України
+38 (044) 590 45 95
для дзвінків із-за кордону та в межах України
(згідно тарифів Вашого оператора)

Платежі та перекази

Грошові перекази «Western Union»

Міжнародна система грошових переказів Western Union (адреса платіжної організації: 92095 France, 5-6 Place de l’Iris, Paris la Defense CEDEX) - лідер у галузі грошових переказів, обслуговує грошові перекази у всьому світу. Світова мережа відділень Western Union налічує більш ніж 500 000 пунктів обслуговування у більш ніж 200 країнах світу.

Система Western Union надає послуги з відправлення/отримання грошових переказів.

АТ «КРИСТАЛБАНК» пропонує грошові перекази в доларах США, євро та українських гривнях.

Отримати детальну інформацію про Western Union, в тому числі пункти обслуговування WesternUnion можна на сайті https://www.westernunion.com/ua/uk/home.html

Головні переваги системи Western Union:

Надійність
Western Union пропонує послуги грошових переказів понад століття. Кожен переказ має контрольний номер, за яким його можна відслідкувати.

Швидкість
Гроші можуть бути виплачені за лічені хвилини після того, як їх було надіслано. Western Union використовує найновіші технології та унікальну комп’ютерну мережу, щоб мати змогу виплатити ваші гроші у більш ніж 200 країнах та територіях в усьому світі.

Зручність
Відправник та одержувач мають можливість завітати до одного з понад 500 тисяч пунктів по всьому світі для  відправлення чи отримання грошей.

Для відправки грошового переказу необхідно:

  • Звернутися в найближчий пункт обслуговування Western Union;
  • Надати операціоністу паспорт або документ, що його замінює;
  • Повідомити операціоністу суму, валюту, країну одержання переказу, ПІБ одержувача;
  • Підписати заяву на відправлення переказу та внести грошові кошти в касу;
  • Повідомити одержувачу контрольний номер переказу, який Вам повідомить операціоніст і який прописаний на Вашому екземплярі  заяви на відправлення переказу.
  • Після відправлення переказу, тільки відправник може внести зміни в  ПІБ одержувача переказу, якщо має при собі заяву на відправлення переказу та документ, що посвідчує особу. Зміни в переказ можна внести  якщо переказ не виплачений одержувачу.

Ліміти на відправлення грошових переказів в іноземній валюті за межі України (Відповідно до Постанови Правління Національного банку України від 24.02.2022 № 18 «Про роботу банківської системи в період запровадження воєнного стану» відправлення транскордонних переказів за межі України не здійснюється.):

Відправка переказу за межі України Без підтверджуючих документів з поточного рахунку в іноземній валюті або без його відкриття - на суму, що в еквіваленті не перевищує 400 000,00 грн. в один операційний (робочий) день.

 

Для отримання грошового переказу необхідно:

  • Звернутися в найближчий пункт обслуговування Western Union;
  • Надати операціоністу паспорт або документ, що особу його замінює та  повідомити контрольний номер переказу;
  • Повідомити операціоністу суму і валюту переказу, ПІБ відправника;
  • Підписати заяву на отримання переказу;
  • Отримати суму переказу в касі пункту обслуговування Western Union.

У разі відсутності необхідної інформації щодо відправника/отримувача переказу відповідальний працівник Банку має право відмовити у проведенні виплати такого переказу.

Ліміти на отримання грошових переказів в іноземній валюті, що надійшли із-за кордону:

Виплата переказів, що надійшли із-за кордону

Без відкриття рахунку в один операційний (робочий) день, якщо сума переказу (переказів) не перевищує в еквіваленті 400 000 грн.

З поточного рахунку, якщо сума переказу (переказів), що надійшов (надійшли) в один операційний (робочий) день, перевищує в еквіваленті 400 000 грн.

 

Операції з відправки/виплати грошових переказів по системі Western Union доступні в усіх відділеннях АТ «КРИСТАЛБАНК».

З тарифами на здійснення грошових переказів по системі «WesternUnion» можна ознайомитись за посиланням.

Порядок вирішення спорів між учасниками та користувачами міжнародної платіжної системи Western Union.

Фінансові претензії клієнтів (резидентів або нерезидентів) розглядає та відповідає на них безпосередньо прямий учасник/непрямий учасник міжнародної платіжної системи Western Union

Для вирішення спору клієнт подає заяву-претензію прямому учаснику/непрямому учаснику, який на підставі цієї претензії проводить відповідне розслідування.

У разі необхідності, клієнт надає прямому учаснику/непрямому учаснику необхідні докази, що підтверджують претензію. У разі необхідності прямий учасник/непрямий учасник  звертається до міжнародної платіжної системи Western Union для вирішення претензії клієнта.

Виникнення спорів між учасниками та/або користувачами не має впливати на виконання належним чином ініційованих операцій переказу коштів. Строк вирішення спорів визначається прямим учасником/непрямим учасником, відповідно до затверджених внутрішніх документів прямого учасника/непрямого учасника.

Прямий учасник/непрямий учасник, що одержав претензію, зобов’язані задовольнити обґрунтовані вимоги заявника.

 

Більш детальну інформацію щодо виплати та відправки грошових переказів Ви можете отримати у найближчому до Вас відділенні АТ «КРИСТАЛБАНК».

 

Корисна інформація
Переказ з картки на карту
Переказ з картки на карту

Переказ з картки на карту по Україні та в інші країни світу

Перейти
Відділення та
банкомати

Ми стараємось ставати краще і завжди поруч

Перейти