Новини Відділення та банкомати 0 800 50 55 99
Режим ЧБ:
Розмір шрифта:
A
A
A
Звичайна версія сайту
0 800 50 55 99
безкоштовно зі стаціонарних та мобільних телефонів у межах України
+38 (044) 590 45 95
для дзвінків з-за кордону

Платежі та перекази

Грошові перекази «MoneyGram»
Компанія MoneyGram International (адреса платіжної організації: 1550 Utica Avenue South, Suite 8020 Minneapolis, MN 55416 USA) - один із світових лідерів у галузі грошових переказів, обслуговує грошові перекази у всьому світу. Світова мережа відділень MoneyGram налічує більш ніж 350 000 відділень. Партнерами компанії є національні поштові служби, фінансові установи та найбільші торгівельні мережі у більш ніж 200 країнах світу.

Система MoneyGram надає послуги з відправлення/отримання грошових переказів, а також послуги з оплати рахунків у деяких країнах.

Грошові перекази MoneyGram – це швидко, надійно та зручно. Отримати або відправити грошовий переказ в євро, доларах США можна у будь-якій країні світу, де є пункт обслуговування системи MoneyGram. Відправнику або отримувачу необхідно надати паспорт або документ, що його замінює. Отримати переказ можна вже за декілька хвилин після його відправки.

Отримати детальну інформацію про MoneyGram в тому числі пункти обслуговування MoneyGram можна на сайті moneygram.com або на сторінці MoneyGram у Facebook

Надісланий переказ в міжнародній платіжній системі MoneyGram доступний до виплати протягом 45 календарних днів з дати відправлення переказу

Переваги здійснення грошових переказів по системі MoneyGram:

  • Перекази в режимі on-line;
  • Перекази в доларах США та Євро;
  • Миттєве повернення грошових коштів;
  • Відсутність витрат для отримувача переказу.

Для відправлення переказу Вам необхідно:

  • Звернутися в найближчий пункт обслуговування MoneyGram;
  • Надати операціоністу паспорт або документ, що його замінює;
  • Повідомити операціоністу суму, валюту, країну одержання переказу, ПІБ одержувача;
  • Підписати заяву на відправлення переказу та внести грошові кошти в касу;
  • Повідомити одержувачу контрольний номер переказу, який Вам повідомить операціоніст і який прописаний на Вашому екземплярі заяви на відправлення переказу.

Після відправлення переказу, тільки відправник може внести зміни в ПІБ одержувача переказу, якщо має при собі заяву на відправлення переказу та документ, що посвідчує особу. Зміни в переказ можна внести якщо переказ не виплачений одержувачу

При отриманні переказу Вам необхідно:

  • Звернутися в найближчий пункт обслуговування MoneyGram;
  • Надати операціоністу паспорт або документ, що його замінює та повідомити контрольний номер переказу;
  • Повідомити операціоністу суму і валюту переказу, ПІБ відправника;
  • Підписати заяву на отримання переказу;
  • Отримати суму переказу в касі пункту обслуговування MoneyGram

Операції з відправки/виплати грошових переказів по системі MoneyGram доступні в усіх відділеннях АТ «КРИСТАЛБАНК»

Також Ви маєте можливість отримати грошовий переказ без відвідування банку на платіжну картку КРИСТАЛБАНКу у валюті переказу.

Для отримання коштів необхідно:

  1. Зареєструватися у зручній системі інтернет-банкінгу My CRYSTALBANK за посиланням;
  2. У розділі «Замовлення послуг» надіслати до Банку Заяву на отримання переказу («Виплата грошових переказів»);
  3. Найближчим часом зарахування буде надіслано на платіжну картку замовника.

Тарифи на здійснення грошових переказів по системі «MoneyGram» у валюті EURТарифи на здійснення грошових переказів по системі «MoneyGram» у валюті USD.

Порядок вирішення спорів між учасниками та користувачами міжнародної платіжної системи MoneyGram

Фінансові претензії клієнтів (резидентів або нерезидентів) розглядає та відповідає на них безпосередньо прямий учасник/непрямий учасник міжнародної платіжної системи MoneyGram.

Для вирішення спору клієнт подає заяву-претензію прямому учаснику/непрямому учаснику, який на підставі цієї претензії проводить відповідне розслідування.

У разі необхідності, клієнт надає прямому учаснику/непрямому учаснику необхідні докази, що підтверджують претензію. У разі необхідності прямий учасник/непрямий учасник звертається до міжнародної платіжної системи MoneyGram для вирішення претензії клієнта.

Виникнення спорів між учасниками та/або користувачами не має впливати на виконання належним чином ініційованих операцій переказу коштів. Строк вирішення спорів визначається прямим учасником/непрямим учасником, відповідно до затверджених внутрішніх документів прямого учасника/непрямого учасника.

Прямий учасник/непрямий учасник, що одержали претензію, зобов’язані задовольнити обгрунтовані вимоги заявника

Більш детальну інформацію щодо виплати та відправки грошових переказів Ви можете отримати у найближчому до Вас відділенні АТ «КРИСТАЛБАНК».

Корисна інформація
Переказ з картки на карту
Переказ з картки на карту

Переказ з картки на карту по Україні та в інші країни світу

Перейти
Відділення та
банкомати

Ми стараємось ставати краще і завжди поруч

Перейти