Платежі та перекази

Грошові перекази MoneyGram – це швидко, надійно та зручно. Отримати або відправити грошовий переказ в євро, доларах США можна у будь-якій країні світу, де є пункт обслуговування системи MoneyGram. Відправнику або отримувачу необхідно надати паспорт або документ, що його замінює. Отримати переказ можна вже за декілька хвилин після його відправки.
Отримати детальну інформацію про MoneyGram в тому числі пункти обслуговування MoneyGram можна на сайті moneygram.com або на сторінці MoneyGram у Facebook
Надісланий переказ в міжнародній платіжній системі MoneyGram доступний до виплати протягом 90 календарних днів з дати відправлення переказу.
АТ «КРИСТАЛБАНК» є непрямим учасником міжнародної платіжної системи MoneyGram, прямим учасником міжнародної платіжної системи MoneyGram є АБ «УКРГАЗБАНК».
Дата включення до Реєстру платіжної інфраструктури 05.06.2015 р.
Перевірити відомості та переглянути перелік учасників системи MoneyGram можливо на сторінці офіційного Інтернет – представництва Національного банку у Реєстрі платіжної інфраструктури.
Повне найменування Банку: АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО «КРИСТАЛБАНК»
Скорочене найменування Банку: АТ «КРИСТАЛБАНК».
Юридична адреса: 04053, м. Київ, вул. Кудрявський узвіз, 2
Адреса для листування (місце розташування канцелярії): 01133, м. Київ, бульвар Лесі Українки, будинок 30В
Клієнтська підтримка: 0 800 50 55 99 (безкоштовно зі стаціонарних та мобільних телефонів у межах України)
+38 (044) 590 45 95 (для дзвінків із-за кордону та в межах України, згідно тарифів Вашого оператора)
Переваги здійснення грошових переказів по системі MoneyGram:
- Перекази в режимі on-line;
- Перекази в доларах США та Євро;
- Миттєве повернення грошових коштів;
- Відсутність витрат для отримувача переказу.
Інформація про торгівельні марки/знаки для товарів і послуг, що використовують для надання платіжних послуг:
Порядок та умови здійснення платіжних операцій, види платіжних інструментів, які використовуються для ініціювання платіжних операцій, строки виконання платіжних операцій наведені у Договорі про надання платіжних послуг без відкриття рахунку з готівковою формою розрахунків (Публічна пропозиція АТ "КРИСТАЛБАНК"), який розміщений на веб-сайті АТ «КРИСТАЛБАНК»
Відповідно до постанови Правління Національного банку України від 24.02.2022 № 18 «Про роботу банківської системи в період запровадження воєнного стану» відправлення транскордонних переказів за межі України не здійснюється.
При отриманні переказу Вам необхідно:
- Звернутися в найближчий пункт обслуговування MoneyGram;
- Надати операціоністу паспорт або документ, що його замінює та повідомити контрольний номер переказу;
- Повідомити операціоністу суму і валюту переказу, ПІБ відправника;
- Підписати заяву на отримання переказу;
- Отримати суму переказу в касі пункту обслуговування MoneyGram
Операції з виплати грошових переказів по системі MoneyGram доступні в усіх відділеннях АТ «КРИСТАЛБАНК»
Ліміти на отримання грошових переказів в іноземній валюті, що надійшли із-за кордону:
Виплата переказів, що надійшли із-за кордону | Без відкриття рахунку в один операційний (робочий) день, якщо сума переказу (переказів) не перевищує в еквіваленті 400 000 грн. |
З поточного рахунку, якщо сума переказу (переказів), що надійшов (надійшли) в один операційний (робочий) день, перевищує в еквіваленті 400 000 грн. |
Порядок вирішення спорів між учасниками та користувачами міжнародної платіжної системи MoneyGram
Фінансові претензії клієнтів (резидентів або нерезидентів) розглядає та відповідає на них безпосередньо прямий учасник/непрямий учасник міжнародної платіжної системи MoneyGram.
Для вирішення спору клієнт подає заяву-претензію прямому учаснику/непрямому учаснику, який на підставі цієї претензії проводить відповідне розслідування.
У разі необхідності, клієнт надає прямому учаснику/непрямому учаснику необхідні докази, що підтверджують претензію. У разі необхідності прямий учасник/непрямий учасник звертається до міжнародної платіжної системи MoneyGram для вирішення претензії клієнта.
Виникнення спорів між учасниками та/або користувачами не має впливати на виконання належним чином ініційованих операцій переказу коштів. Строк вирішення спорів визначається прямим учасником/непрямим учасником, відповідно до затверджених внутрішніх документів прямого учасника/непрямого учасника.
Прямий учасник/непрямий учасник, що одержали претензію, зобов’язані задовольнити обгрунтовані вимоги заявника
Більш детальну інформацію щодо виплати та відправки грошових переказів Ви можете отримати у найближчому до Вас відділенні АТ «КРИСТАЛБАНК».