0 800 50 55 99
безкоштовно у межах України
+38 (044) 590 45 95
для дзвінків з-за кордону
                     
       
  • Приватним клієнтам
  • Платежі та перекази

Грошові перекази «AVERS №1»

Міжнародна система грошових переказів AVERS №1 (адреса платіжної організації: Україна, 01135, м. Київ, вул. Дмитрівська, 69) – це швидка, зручна і безпечна безадресна доставка грошових коштів по території України.

Система AVERS №1 представлена на території України та за її межами. Серед учасників Системи AVERS №1 - 21 учасник резиденти та 2 учасники - нерезидентів. З учасниками/партнерами Системи AVERS №1 можна ознайомитися на сайті Національного Банку України, вкладка «Платежі та розрахунки».

Система AVERS №1 надає послуги з відправки та виплати грошових переказів між фізичними особами у національній валюті в межах України. Для здійснення такого переказу, клієнту необхідно звернутись в будь-який пункт обслуговування клієнтів Системи AVERS №1. Грошові кошти будуть доступні одержувачу уже через 5 хвилин після його відправлення.

Надісланий переказ в Системі AVERS №1 доступний до виплати протягом 30 календарних днів з дати відправлення переказу.

Переваги здійснення грошових переказів по системі AVERS №1:

  • Переказ коштів за кілька хвилин.
  • Валюта переказів: гривня, долари США, євро та російський рубль. 
  • Відсутність витрат для отримувача переказу.

Для відправлення переказу Вам необхідно:

  • Звернутися в найближчий пункт Системи AVERS №1;
  • Надати операціоністу паспорт або документ, що його замінює;
  • Повідомити операціоністу суму, валюту, країну одержання переказу та ПІБ одержувача;
  • Підписати заяву на відправлення переказу, що оформлена операціоністом та внести грошові кошти в касу;
  • Повідомити одержувачу контрольний номер переказу, який Вам повідомить операціоніст і який прописаний на Вашій копії заяви на відправлення переказу.

Після відправлення переказу, тільки відправник може внести зміни в ПІБ одержувача переказу, якщо має при собі заяву на відправлення переказу та паспорт або документ, що його замінює. Зміни в переказ можна внести якщо переказ не виплачений одержувачу.

Для повернення переказу Вам необхідно:

Повернення переказу можливо здійснити тільки відправнику при наявності заяви на відправлення переказу та документу, що посвідчує особу, та лише у тому випадку, якщо переказ ще не виплачений одержувачу.

Повернення переказу можливо здійснити у трьох випадках:

→ Відправник сам ініціює повернення переказу (комісія за переказ не повертається);

→ Переказ не був отриманий протягом 30 днів після відправки (комісія за переказ не повертається);

→ Одержувач переказу не мав змогу отримати переказ з вини Системи AVERS №1 (комісія за переказ повертається).

При отриманні переказу Вам необхідно:

  • Звернутися в найближчий пункт Системи AVERS №1;
  • Надати операціоністу паспорт або документ що його замінює та повідомити контрольний номер переказу;
  • Повідомити операціоністу суму і валюту переказу, ПІБ відправника;
  • Підписати заяву на отримання переказу, що оформлена операціоністом;
  • Отримати суму переказу в касі

Операції з відправки/виплати грошових переказів по системі AVERS №1 доступні в усіх відділеннях АТ «КРИСТАЛБАНК»

З тарифами на здійснення грошових переказів по системі «AVERS №1» можна ознайомитись за посиланням

Порядок вирішення спорів між учасниками та користувачами міжнародної платіжної системи AVERS №1

Фінансові претензії клієнтів (резидентів або нерезидентів) розглядає та відповідає на них безпосередньо прямий учасник (далі - Агент)/непрямий учасник (далі - Суб-агент) Cистеми «AVERS №1».

Для вирішення спору клієнт подає заяву-претензію Агенту/Суб-агенту, який на підставі цієї претензії проводить відповідне розслідування.

У разі необхідності, клієнт надає Агенту/Суб-агенту необхідні докази, що підтверджують претензію. У разі необхідності Агент/Суб-агент звертається до АТ ФК «АВЕРС №1», яка є платіжною організацією Cистеми «AVERS №1» для вирішення претензії клієнта.

Виникнення спорів між учасниками та/або користувачами не має впливати на виконання належним чином ініційованих операцій переказу коштів. Строк вирішення спорів визначається Агентом/Суб-агентом, відповідно до затверджених внутрішніх документів Агента/Суб-агента.

Агенти/Суб-агенти, що одержали претензію, зобов’язані задовольнити обгрунтовані вимоги заявника.

Ознайомитись більш детально з питань врегулювання розбіжностей та вирішення спорів можливо, ознайомившись з розділом 13 витягу з правил міжнародної платіжної системи AVERS №1

Більш детальну інформацію щодо виплати та відправки грошових переказів Ви можете отримати у найближчому до Вас відділенні АТ «КРИСТАЛБАНК».

Друк

Депозити
Депозитні програми для фізичних осіб
Грошові перекази
Міжнародні системи
грошових переказів
Мережа відділень
Місцезнаходження,
контактна інформація