0 800 50 55 99
безкоштовно у межах України
+38 (044) 590 45 95
для дзвінків з-за кордону
                     
       
  • Приватним клієнтам
  • Платежі та перекази

Грошові перекази «ГЛОБУС»

globus logoПерекази ГЛОБУС — це швидка зручна і безпечна безадресна доставка грошових коштів. Ви завжди можете надати фінансову підтримку рідним і друзям, які б відстані Вас не розділяли.

Платіжною організацією системи є АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО «КОМЕРЦІЙНИЙ БАНК «ГЛОБУС». Реєстрація в НБУ: Свідоцтво №38 від 04.05.2018; №38/1 від 02.12.2019.

Юридична адреса Платіжної організації: 04073, м. Київ, пров. Куренівський, буд. 19/5; АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО «КОМЕРЦІЙНИЙ БАНК «ГЛОБУС». Телефон: 0 800 300 392

Корпоративна електронна пошта для звернень: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

Мережа відділень налічує близько 200 пунктів обслуговування в Україні та Грузії. Повний перелік пунктів обслуговування знаходиться за посиланням.

Переваги здійснення грошових переказів по системі «ГЛОБУС»:

  • швидко, просто і безпечно, ніж передавати готівку;
  • перекази можливі в гривні, доларах США та євро;
  • перекази здійснюються без відкриття рахунку (при дотриманні норм чинного законодавства України щодо граничних розмірів грошових коштів);
  • тарифи на відправлення переказів знаходяться за посиланням;
  • виплата переказів в режимі on-line;
  • переказ є безадресним, тобто отримати його можна в будь-якому місті, де є точки обслуговування системи "ГЛОБУС";
  • для одержувача послуга завжди безкоштовна.

Комісія за відправку грошового переказу стягується в національній валюті за діючим курсом НБУ в день здійснення операції.

Щоб відправити переказ ГЛОБУС необхідно:

Крок 1. Прийшовши в пункт обслуговування, повідомте куди і кому ви хочете відправити гроші, назвіть суму переказу.

Крок 2. Пред'явіть документ, що засвідчує Вашу особу (паспорт або інший документ) для здійснення перекладу.

Крок 3. Отримайте Ваш екземпляр «Заяви на переказ» з контрольним номером переказу. Повідомте одержувачу контрольний номер переказу, суму.

Щоб отримати переказ ГЛОБУС необхідно:

Крок 1. Прийшовши в пункт обслуговування, назвіть суму переказу, його контрольний номер.

Крок 2. Пред'явіть документ, що засвідчує Вашу особу (паспорт або інший документ) для здійснення переказу.

Крок 3. Отримайте переказ готівкою або на рахунок.

Після відправлення переказу, тільки відправник може внести зміни в ПІБ одержувача переказу, якщо має при собі заяву на відправлення переказу та документ, що посвідчує особу. Зміни в переказ можна внести якщо переказ не виплачений одержувачу.

Також Ви маєте можливість отримати грошовий переказ без відвідування банку на платіжну картку КРИСТАЛБАНКу у валюті переказу.

Для отримання коштів необхідно:

  1. Зареєструватися у зручній системі інтернет-банкінгу My CRYSTALBANK за посиланням;
  2. У розділі «Замовлення послуг» надіслати до Банку Заяву на отримання переказу («Виплата грошових переказів»);
  3. Найближчим часом зарахування буде надіслано на платіжну картку замовника.

Повернення переказу

Повернення переказу можливе тільки відправнику при наявності клієнтської копії «Заяви на відправлення переказу», документа, що посвідчує особу, і тільки в тому випадку, якщо переказ не виплачений одержувачу.

Повернення переказу можливе у 3-х випадках:

  1. Відправник сам ініціює повернення переказу (комісія за переказ не повертається).
  2. Переказ не був отриманий протягом 30 днів після відправлення* (комісія за переказ не повертається).
  3. Одержувач не зміг отримати переказ з вини Системи (комісія за переказ повертається).

*Відповідно до Закону України «Про платіжні системи та переказ коштів в Україні».

Операції з відправки/виплати грошових переказів по системі «ГЛОБУС» доступні в усіх відділеннях АТ «КРИСТАЛБАНК».

Порядок вирішення спорів між учасниками та користувачами міжнародної платіжної системи ГЛОБУС

Фінансові претензії клієнтів (резидентів або нерезидентів) розглядає та відповідає на них безпосередньо прямий учасник/непрямий учасник міжнародної платіжної системи ГЛОБУС.

Для вирішення спору клієнт подає заяву-претензію прямому учаснику/непрямому учаснику, який на підставі цієї претензії проводить відповідне розслідування.

У разі необхідності, клієнт надає прямому учаснику/непрямому учаснику необхідні докази, що підтверджують претензію. У разі необхідності прямий учасник/непрямий учасник звертається до міжнародної платіжної системи ГЛОБУС для вирішення претензії клієнта.

Виникнення спорів між учасниками та/або користувачами не має впливати на виконання належним чином ініційованих операцій переказу коштів. Строк вирішення спорів визначається прямим учасником/непрямим учасником, відповідно до затверджених внутрішніх документів прямого учасника/непрямого учасника.

Прямий учасник/непрямий учасник, що одержали претензію, зобов’язані задовольнити обгрунтовані вимоги заявника.

Більш детальну інформацію щодо виплати та відправки грошових переказів Ви можете отримати у найближчому до Вас відділенні АТ «КРИСТАЛБАНК».

Юридична адреса АТ «КРИСТАЛБАНК»: м. 04053, м. Київ, вул. Кудрявський узвіз,2; Телефон: 0 800 50 55 99 (безкоштовно зі стаціонарних та мобільних телефонів у межах України)

Корпоративна електронна пошта для звернень: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

Друк

Депозити
Депозитні програми для фізичних осіб
Грошові перекази
Міжнародні системи
грошових переказів
Мережа відділень
Місцезнаходження,
контактна інформація