A- A A+
0 800 50 55 99
безкоштовно у межах України
+38 (044) 590 45 95
для дзвінків з-за кордону
              instagram logo       
       
  • Приватним клієнтам

Кредитні програми

Кредитна програма «ВІД МРІЙ – ДО ДІЙ»

Продовжуючи стратегію розвитку іпотечного кредитування фізичних осіб спільно з «Київміськбуд», АТ «КРИСТАЛБАНК» запровадив нову програму кредитування «Від мрій – до дій» з рекордно низькими процентними ставками за користування кредитними коштами.

Детальніше

Порядок дій Банку у разі невиконання фізичними особами зобов’язань за Кредитними договорами

Порядок дій Банку у разі невиконання фізичними особами
зобов’язань за Кредитними договорами

Відповідно до приписів Закону України «Про споживче кредитування» Банк має право застосувати ВІДСТУПЛЕННЯ ПРАВА ВИМОГИ та/або ВРЕГУЛЮВАНЯЯ ПРОСТРОЧЕНОЇ ЗАБОРГОВАНОСТІ ПОЗИЧАЛЬНИКА, з урахуванням умов відповідного кредитного договору щодо споживчого кредитування, зокрема:

1. Відступлення права вимоги за кредитним договором здійснюється відповідно до цивільного законодавства України з урахуванням особливостей, встановлених Законом України «Про споживче кредитування»;

2. Банк має право відступити право вимоги за кредитним договором новому кредитору або залучити колекторську компанію, до врегулювання простроченої заборгованості Позичальника, та зобов’язаний протягом 10 робочих днів з дати відступлення права вимоги, за відповідним договором, щодо споживчого кредиту новому кредитору або залучення колекторської компанії до врегулювання простроченої заборгованості повідомити Позичальника у спосіб, визначений частиною першою статті 25 Закону України «Про споживче кредитування», про такий факт та про передачу персональних даних Позичальника, а також надати інформацію про нового кредитора або колекторську компанію відповідно до інформації розміщеної на офіційному сайті Банку, зазначений обов’язок зберігається за новим кредитором у разі подальшого відступлення права вимоги за відповідним договором. Укладення відповідного договору відступлення права вимоги здійснюється без додаткового погодження (без згоди) умов договору з Позичальником;

3. Взаємодія з Позичальником та Банком, новим кредитором, колекторською компанією та іншими особами, за кредитним договором, при врегулюванні простроченої заборгованості Позичальника відбувається у будь-якій спосіб визначений частиною 1 (першою) статті 25 Закону України «Про споживче кредитування»;

4. До нового кредитора переходять передбачені Законом України «Про споживче кредитування» зобов’язання Банку, як кредитодавця, зокрема щодо взаємодії із споживачами при врегулюванні простроченої заборгованості (вимоги щодо етичної поведінки). Новий кредитор має право в подальшому залучати колекторську компанію до врегулювання простроченої заборгованості Позичальника, за яким набуто право вимоги;

5. Банк або новий кредитор має право самостійно здійснювати врегулювання простроченої заборгованості Позичальника, без залучення колекторської компанії;

6. Взаємодія Банком, новим кредитором, колекторською компанією з Позичальником його близькими особами, представником, спадкоємцем, поручителем, майновим поручителем або третіми особами, взаємодія з якими передбачена кредитним договором (про споживчий кредит) та які надали згоду на таку взаємодію, при врегулюванні простроченої заборгованості здійснюється згідно вимог Закону України «Про споживче кредитування», зокрема статті 25 та з урахуванням наступного:

  • безпосередньої взаємодії (телефонні та відеопереговори, особисті зустрічі) виключно з 9 до 19 години не більше 2 (двох) разів на добу, крім випадків додаткової взаємодії за ініціативою осіб, які надали згоду на таку взаємодію;
  • надсилання текстових, голосових та інших повідомлень через засоби телекомунікації - у кількості 2 (двох) повідомлень з 9 до 20 години;
  • використання функції (сервіс) автоматичного додзвону протягом не більше 30 хвилин на добу;
  • надсилання поштових відправлень – без обмеження їх кількості;

7. Банк, новий кредитор, колекторська компанія здійснює фіксування кожної безпосередньої взаємодії із Позичальником, його близькими особами, представником, спадкоємцем, поручителем, майновим поручителем або третіми особами, взаємодія з якими передбачена кредитним договором та які надали згоду на таку взаємодію, із обов’язковим попередженням останніх про таке фіксування в порядку встановленому Національним банком України, з урахуванням приписів частини 4 статті 25 Закону України «Про споживче кредитування»;

8. Банк, новий кредитор, колекторська компанія має право для донесення до Позичальника інформації про необхідність виконання зобов’язань за кредитним договором (про споживчий кредит) при врегулюванні простроченої заборгованості взаємодіяти з третіми особами, персональні дані яких передані Банку, новому кредитору, колекторській компанії Позичальником у процесі укладення, виконання та припинення кредитного договору (про споживчий кредит). Обов’язок щодо отримання згоди таких третіх осіб на обробку їхніх персональних даних до передачі таких персональних даних Банку, новому кредитору, колекторській компанії покладається на Позичальника. Форма інформаційного повідомлення, за допомогою якої Позичальником здійснюється передача персональних даних третіх осіб при укладанні кредитного договору (про споживчий кредит) є відповідним додатком до кредитного договору;

9. Банк, новий кредитор, колекторська компанія не має права повідомляти інформацію про укладення Позичальником кредитного договору (про споживчий кредит), його умови, стан виконання, наявність простроченої заборгованості та її розмір особам, які не є стороною цього договору. Така заборона не поширюється на випадки повідомлення зазначеної інформації представникам, спадкоємцям, поручителям, майновим поручителям Позичальника, третім особам, взаємодія з якими передбачена кредитним договором (про споживчий кредит) та які надали згоду на таку взаємодію, а також на випадки передачі інформації про прострочену заборгованість близьким особам Позичальника із дотриманням вимог частини шостої статті 25 Закону України «Про споживче кредитування» (використовувати функцію (сервіс) автоматичного додзвону до споживача, його близьких осіб, представника, спадкоємця, поручителя, майнового поручителя, третіх осіб, взаємодія з якими передбачена кредитним договором (про споживчий кредит) та які надали згоду на таку взаємодію, протягом більше 30 хвилин на добу);

10. Позичальник має право звернення до Національного банку України у разі порушення Банком, новим кредитором та/або колекторською компанією, законодавства України у сфері споживчого кредитування, у тому числі порушення вимог щодо взаємодії із Позичальником при врегулюванні простроченої заборгованості (вимог щодо етичної поведінки), також на звернення до суду з позовом про відшкодування шкоди, завданої Позивачу в процесі врегулювання простроченої заборгованості останнього.

Отримати зворотній зв'язок

Вам зателефонує та безкоштовно надасть консультацію співробітник банку
Депозити
Депозитні програми для фізичних осіб
Грошові перекази
Міжнародні системи
грошових переказів
Мережа відділень
Місцезнаходження,
контактна інформація