0 800 50 55 99
безкоштовно у межах України
+38 (044) 590 45 95
для дзвінків з-за кордону
                     
       
  • Контакти

Звернення клієнтів

Шановні клієнти, ми докладаємо максимум зусиль, щоб зробити обслуговування в АТ «КРИСТАЛБАНК» більш комфортним та зручним.

Ми завжди відкриті для спілкування зі своїми Клієнтами.

Звернення до Банку Ви можете залишити будь-яким зручним для Вас способом:

  • скориставшись формою Зворотній зв'язок;
  • оцінивши Якість обслуговування;
  • надіславши письмове звернення на адресу 01133, м. Київ, вул. Мечникова, 4/1 за форматом
  • залишивши письмове звернення у відділенні (адреси відділень) за форматом
  • на електронну пошту Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її. за форматом;
  • звернувшись за телефонами клієнтської підтримки (вимоги до усних звернень
  • 0 800 50 55 99 безкоштовно у межах України; +38 (044) 590 45 95 для дзвінків з-за кордону;
  • записавшись на особистий прийом 

Строк розгляду звернень клієнтів

Звернення клієнтів розглядаються і вирішуються у термін, встановлений Законом України «Про звернення громадян»

Права Клієнта: 

  • подавати (надсилати) до Банку звернення, що стосуються діяльності Банку; 
  • подавати письмове звернення особисто чи через уповноважену ним особу, повноваження якої оформлені відповідно до вимог чинного законодавства України; 
  • звертатися до Національного банку України щодо вирішення порушених у зверненнях питань у відповідності до Інструкції про організацію розгляду звернень та особистого прийому громадян у Національному банку України, затвердженої постановою Правління Національного банку України 01.03.2018 № 18 (офіційне інтернет-представництво https://bank.gov.ua/contacts); 
  • звертатися до суду відповідно до законодавства України за захистом своїх прав та інтересів.

У посадових осіб Банку передбачена відповідальність за:

  • відмову в прийнятті та розгляді звернення;
  • порушення терміну розгляду звернення;
  • інші порушення права клієнта на звернення згідно із законодавством України.

Порядок розгляду звернень клієнтів регламентується Положенням про роботу зі зверненнями клієнтів АТ «КРИСТАЛБАНК».

Депозити
Депозитні програми для фізичних осіб
Грошові перекази
Міжнародні системи
грошових переказів
Мережа відділень
Місцезнаходження,
контактна інформація