Інтернет Банкінг
Інтернет-банкінг (клієнт-банк) для юридичних осіб — інтерактивна система фронт-офісного обслуговування клієнтів банку що призначена для здійснення електронного платіжного документообігу між клієнтами та банком з використанням мережі загального доступу Internet. В системі використовується багаторівнева схема захисту даних, залежно від їхньої конфіденційності.
Для підключення до обслуговування в системі Клієнт-банк необхідно звернутись на відділення банку та заповнити сеціальну заявку на підключення.
Інтерфейс користувача системи розроблений в декількох варіантах: Win32 програми для стаціонарних робочих місць і Web-браузера, та має окремі вимоги до програмно-апаратного забезпечення.
В системі дистанційного обслуговування Клієнт-банк (iFobs) існує можливість роботи користувача з токеном замість використання звичайного USB флеш-носія. Це забезпечує більш безпечний режим роботи з ключами та сертифікатами безпеки, а саме: збереження і зчитування ключів з носія ключової інформації (НКІ або secure token, токен). Детальніше
Найбільш поширені запитання та відповіді по роботі з системою iFobs для юридичних осіб доступні за посиланням.
Клієнт-банк (Win32 клієнт)
Win32 клієнт — зручне і надійне програмне забезпечення, яке легко розгортається на робочому місці користувача, має зручний і продуманий графічний інтерфейс. Перевагою даного типу є те що програма знаходиться на комп’ютері клієнта, що дає можливість працювати з документами та рахунками off-line і з’єднуватись при необхідності з банком для актуалізації інформації.
Корисна інформація:
Встановлення і перший запуск системи (Win32 клієнт) [pdf, 891 Kb] Посібник користувача (Win32 клієнт) UA [pdf, 33.4 Mb] Інструкція з планової перегенерації сертифікатів (Win32 клієнт) [pdf, 614 Kb] Аварійне відновлення роботи (Win32 клієнт) [pdf, 1.2 Mb]
Перед проведенням аварійного відновлення необхідно звернутись на відділення Банку де обслуговується клієнт та отримати аварійні паролі.
Клієнт-банк (Web клієнт)
Web клієнт дозволяє працювати з будь-якого комп’ютера підключеного до мережі Інтернет за допомогою стандартного веб-браузера, при цьому немає необхідності встановлювати програмне забезпечення Клієнт-банк. Для доступу можна використовувати два види інтерфейсу — полегшений (лише для перегляду) та повнофункціональний (з використання Java-технологій).
Додаткове програмне забезпечення необхідне для роботи Web клієнта:
- Java Runtime Environment (JRE) [exe, 45 Mb]
- Adobe PDF Reader [exe, 52 Mb]
Корисна інформація:
Встановлення і перший запуск системи (Web клієнт) [pdf, 603 Kb] Посібник користувача (Web клієнт) UA [pdf, 9.8 Mb] Інструкція з планової перегенерації сертифікатів (Web клієнт) [pdf, 443 Kb] Аварійне відновлення роботи (Web клієнт) [pdf, 624 Kb]
Перед проведенням аварійного відновлення необхідно звернутись на відділення Банку де обслуговується клієнт та отримати аварійні паролі.
Імпорт та експорт (Win32 клієнт, Web клієнт)
Імпорт та експорт даних [pdf, 3 Mb / з підтримкою IBAN] Приклад формування файлу імпорту [zip, 1 Mb] Структороване призначення платежу (платежі в бюджет) відповідно до міжнародного стандарту ISO 20022 [zip, 35 Kb]
Відповідно вищезазначеного опису форматів файлів імпорту та експорту.
Контактна інформація
Адміністратор системи Клієнт-Банк: | (звертатись з питань встановлення, настроювання системи) |
E-mail: | cb@crystalbank.com.ua |
Телефон: | (044) 590-46-55; (044) 284-00-16 |
Адміністратор захисту інформації: | (звертатись з питань активації сертифікатів) |
E-mail: | sib@crystalbank.com.ua |
З питать початкового підключення, відновлення втрачених паролів та сертифікатів необхідно звернутись до відділення банку.