0 800 50 55 99
безкоштовно зі стаціонарних та мобільних телефонів у межах України
+38 (044) 590 45 95
для дзвінків із-за кордону та в межах України
(згідно тарифів Вашого оператора)

Інтернет Банкінг

Інтернет-банкінг (клієнт-банк) для юридичних осіб — інтерактивна система фронт-офісного обслуговування клієнтів банку що призначена для здійснення електронного платіжного документообігу між клієнтами та банком з використанням мережі загального доступу Internet. В системі використовується багаторівнева схема захисту даних, залежно від їхньої конфіденційності.

Для підключення до обслуговування в системі Клієнт-банк необхідно звернутись на відділення банку та заповнити сеціальну заявку на підключення.

Інтерфейс користувача системи розроблений в декількох варіантах: Win32 програми для стаціонарних робочих місць і Web-браузера, та має окремі вимоги до програмно-апаратного забезпечення.

В системі дистанційного обслуговування Клієнт-банк (iFobs) існує можливість роботи користувача з токеном замість використання звичайного USB флеш-носія. Це забезпечує більш безпечний режим роботи з ключами та сертифікатами безпеки, а саме: збереження і зчитування ключів з носія ключової інформації (НКІ або secure token, токен). Детальніше

Найбільш поширені запитання та відповіді по роботі з системою iFobs для юридичних осіб доступні за посиланням.

Win32 клієнт

Клієнт-банк (Win32 клієнт)

Win32 клієнт — зручне і надійне програмне забезпечення, яке легко розгортається на робочому місці користувача, має зручний і продуманий графічний інтерфейс. Перевагою даного типу є те що програма знаходиться на комп’ютері клієнта, що дає можливість працювати з документами та рахунками off-line і з’єднуватись при необхідності з банком для актуалізації інформації.

 

Корисна інформація:

Встановлення і перший запуск системи (Win32 клієнт) [pdf, 891 Kb] Посібник користувача (Win32 клієнт) UA [pdf, 33.4 Mb] Інструкція з планової перегенерації сертифікатів (Win32 клієнт) [pdf, 614 Kb] Аварійне відновлення роботи (Win32 клієнт) [pdf, 1.2 Mb]

Перед проведенням аварійного відновлення необхідно звернутись на відділення Банку де обслуговується клієнт та отримати аварійні паролі.

Web клієнт

Клієнт-банк (Web клієнт)

Web клієнт дозволяє працювати з будь-якого комп’ютера підключеного до мережі Інтернет за допомогою стандартного веб-браузера, при цьому немає необхідності встановлювати програмне забезпечення Клієнт-банк. Для доступу можна використовувати два види інтерфейсу — полегшений (лише для перегляду) та повнофункціональний (з використання Java-технологій).

 

Додаткове програмне забезпечення необхідне для роботи Web клієнта:

Корисна інформація:

Встановлення і перший запуск системи (Web клієнт) [pdf, 603 Kb] Посібник користувача (Web клієнт) UA [pdf, 9.8 Mb] Інструкція з планової перегенерації сертифікатів (Web клієнт) [pdf, 443 Kb] Аварійне відновлення роботи (Web клієнт) [pdf, 624 Kb]

Перед проведенням аварійного відновлення необхідно звернутись на відділення Банку де обслуговується клієнт та отримати аварійні паролі.

Імпорт та експорт
Контактна інформація

Контактна інформація

 Адміністратор системи Клієнт-Банк:   (звертатись з питань встановлення, настроювання системи) 
E-mail:   cb@crystalbank.com.ua
Телефон:   (044) 590-46-55; (044) 284-00-16
 Адміністратор захисту інформації:   (звертатись з питань активації сертифікатів)
E-mail:   sib@crystalbank.com.ua

З питать початкового підключення, відновлення втрачених паролів та сертифікатів необхідно звернутись до відділення банку.

Корисна інформація
Переказ з картки на карту
Переказ з картки на карту

Переказ з картки на карту по Україні та в інші країни світу

Перейти
Відділення та
банкомати

Ми стараємось ставати краще і завжди поруч

Перейти