Комплаєнс

АТ «КРИСТАЛБАНК» піклується про свою репутацію та здійснює свою діяльність неухильно дотримуючись вимог законодавства України, нормативно-правових актів Національного банку України, ринкових стандартів, правил добросовісної конкуренції, правил корпоративної етики, внутрішніх документів.

АТ «КРИСТАЛБАНК» цінує своїх Клієнтів та хоче бути впевненим в тому, що всі послуги надаються з дотриманням норм професійної етики та у відповідності до самих високих стандартів якості.

В АТ «КРИСТАЛБАНК» функціонує процедура конфіденційного інформування про неприйнятну поведінку, порушення в діяльності Банку та інші дії працівників Банку, які можуть зашкодити інтересам Банку та його репутації.

Кожен з працівників та Клієнтів Банку або інших зацікавлених осіб має можливість надіслати конфіденційне повідомлення, в тому числі анонімне, про свою стурбованість стосовно протизаконної, неетичної або сумнівної практики, або про факти зловживання, шахрайства, хабарництва або корупції, неприйнятної поведінки, порушення прав споживачів та інших порушень працівниками Банку, а також спроби вчинення таких дій.

Надіслати повідомлення Ви можете одним із зручних для Вас варіантів:


→ Всі повідомлення мають статус конфіденційної інформації. Повідомлення буде розглянуто та Ваші зауваження буде враховано, якщо інформація, наведена в ньому:

  • стосується конкретної особи та містить прізвище, імені та по батькові  та посаду працівника, дії якого на Вашу думку, є неналежними та дату інциденту;
  • містить тему повідомлення та обґрунтування неналежних дій працівника Банку на фактах, що достовірно можуть бути перевіреними (за можливості, надати докази).

→ Кожне повідомлення обов'язково буде оброблено із забезпеченням конфіденційності Вашого звернення. 

! Звертаємо Вашу увагу на те, що Ви маєте можливість надсилати повідомлення анонімно. Якщо повідомлення надсилається анонімно, не зазначаючи при цьому інформацію щодо свого прізвища, імені та по батькові, то ініціатор повідомлення погоджується із тим, що його звернення може бути не оброблено у разі неможливості уточнення додаткової інформації щодо звернення, яка може підтвердити або спростувати неналежні дії.
 

→ Повідомлення, написані з метою вирішення особистих конфліктів із посадовими особами Банку, не розглядатимуться.

 

МИ ВДЯЧНІ ВАМ ЗА ТЕ, ЩО З ВАШОЮ ДОПОМОГОЮ МИ ЗМОЖЕМО МІНІМІЗУВАТИ

ВИПАДКИ НЕПРИЙНЯТНОЇ ПОВЕДІНКИ В БАНКУ

 

Корисна інформація
Переказ з картки на карту
Переказ з картки на карту

Переказ з картки на карту по Україні та в інші країни світу

Перейти
Відділення та
банкомати

Ми стараємось ставати краще і завжди поруч

Перейти