Комплаєнс
АТ «КРИСТАЛБАНК» піклується про свою репутацію та здійснює свою діяльність неухильно дотримуючись вимог законодавства України, нормативно-правових актів Національного банку України, ринкових стандартів, правил добросовісної конкуренції, правил корпоративної етики, внутрішніх документів.
АТ «КРИСТАЛБАНК» цінує своїх Клієнтів та хоче бути впевненим в тому, що всі послуги надаються з дотриманням норм професійної етики та у відповідності до самих високих стандартів якості.
В АТ «КРИСТАЛБАНК» функціонує процедура конфіденційного інформування про неприйнятну поведінку, порушення в діяльності Банку та інші дії працівників Банку, які можуть зашкодити інтересам Банку та його репутації.
Кожен з працівників та Клієнтів Банку або інших зацікавлених осіб має можливість надіслати конфіденційне повідомлення, в тому числі анонімне, про свою стурбованість стосовно протизаконної, неетичної або сумнівної практики, або про факти зловживання, шахрайства, хабарництва або корупції, неприйнятної поведінки, порушення прав споживачів та інших порушень працівниками Банку, а також спроби вчинення таких дій.
Надіслати повідомлення Ви можете одним із зручних для Вас варіантів:
- за адресою електронної пошти: compliance@crystalbank.com.ua
- скориставшись формою анонімного повідомлення Повідомлення про неналежні дії
- поштою з приміткою «Для Служби комплаєнс» за адресою: 04053, м. Київ, вул. Кудрявський узвіз, 2
→ Всі повідомлення мають статус конфіденційної інформації. Повідомлення буде розглянуто та Ваші зауваження буде враховано, якщо інформація, наведена в ньому:
- стосується конкретної особи та містить прізвище, імені та по батькові та посаду працівника, дії якого на Вашу думку, є неналежними та дату інциденту;
- містить тему повідомлення та обґрунтування неналежних дій працівника Банку на фактах, що достовірно можуть бути перевіреними (за можливості, надати докази).
→ Кожне повідомлення обов'язково буде оброблено із забезпеченням конфіденційності Вашого звернення.
→ Повідомлення, написані з метою вирішення особистих конфліктів із посадовими особами Банку, не розглядатимуться.
МИ ВДЯЧНІ ВАМ ЗА ТЕ, ЩО З ВАШОЮ ДОПОМОГОЮ МИ ЗМОЖЕМО МІНІМІЗУВАТИ
ВИПАДКИ НЕПРИЙНЯТНОЇ ПОВЕДІНКИ В БАНКУ