0 800 50 55 99
безкоштовно зі стаціонарних та мобільних телефонів у межах України
+38 (044) 590 45 95
для дзвінків із-за кордону та в межах України
(згідно тарифів Вашого оператора)

КРИСТАЛБАНК запустив нові канали комунікації з клієнтами

Опубліковано: 25.09.2024

КРИСТАЛБАНК розширив канали комунікації з клієнтами. Відтепер клієнти можуть звернутись до банку ще й за допомогою чат-боту в Telegram, або через віджет, або «Замовити дзвінок» на сайті банку. Це особливо зручно для клієнтів, яким потрібно отримати консультацію або інформацію від банку, а зателефонувати за номером гарячої лінії немає можливості.

Посилання на чат-бот Telegram, віджет чату та «Замовити дзвінок» розміщено на сайті банку в правому нижньому кутку.
Також клієнти можуть зв’язатись з банком через чат-бот Telegram у мобільному застосунку CrystalBank, (розділ «Зв’язатися з банком»).


Важливо!
Ідентифікація клієнтів можлива тільки через чат-бот Telegram, тому конфіденційна інформація може надаватись тільки ідентифікованим клієнтам.
Для ідентифікації в чат-боті Telegram, клієнт має поділитись номером телефону, на який зареєстровано Telegram через автоматичну функцію «Надіслати номер телефону». Цей номер телефону має збігатися з тим, що зареєстрований в банку як фінансовий.
При зверненні клієнтів до чату на сайті банку, клієнт не може бути ідентифікованим, тому зможе отримати загальну консультацію, що не потребує ідентифікації, наприклад, адресу відділення, номер телефону відділення, консультацію по продуктах банку тощо.

 

КРИСТАЛБАНК запустив нові канали комунікації з клієнтами
Корисна інформація
Переказ з картки на карту
Переказ з картки на карту

Переказ з картки на карту по Україні та в інші країни світу

Перейти
Відділення та
банкомати

Ми стараємось ставати краще і завжди поруч

Перейти