Грошові перекази «RIA»

Корпорація CONTINENTAL EXCHANGE SOLUTIONS, INC. (адреса платіжної організації: 7001 Village Drive, Suite 200 Buena Park, California 90621 USA) – третя за величиною в світі система грошових переказів для фізичних осіб. Компанія входить в групу Euronet Worldwide і має мережу більш ніж 350 000 пунктів обслуговування в 151 країнах Європи, Америки, Східної Азії і Африки, повний список країн і перелік пунктів обслуговування на сайті www.riafinancial.com

RIA є найпопулярнішою системою переказів в Україну з США, Канади, Італії, Португалії та Іспанії.

Відправлення та виплата грошових коштів за кордон здійснюється в євро, доларах США миттєво.

Переваги здійснення грошових переказів по системі RIA:

Для відправлення переказу Вам необхідно:

Після відправлення переказу, тільки відправник може внести зміни в ПІБ одержувача переказу, якщо має при собі заяву на відправлення переказу та документ, що посвідчує особу. Зміни в переказ можна внести якщо переказ не виплачений одержувачу

При отриманні переказу Вам необхідно:

Операції з відправки/виплати грошових переказів по системі RIA доступні в усіх відділеннях АТ «КРИСТАЛБАНК»

Також Ви маєте можливість отримати грошовий переказ без відвідування банку на платіжну картку КРИСТАЛБАНКу у валюті переказу.

Для отримання коштів необхідно:

  1. Зареєструватися у зручній системі інтернет-банкінгу My CRYSTALBANK за посиланням;
  2. У розділі «Замовлення послуг» надіслати до Банку Заяву на отримання переказу («Виплата грошових переказів»);
  3. Найближчим часом зарахування буде надіслано на платіжну картку замовника.

З тарифами на здійснення грошових переказів по системі «RIA» можна ознайомитись за посиланням.

Порядок вирішення спорів між учасниками та користувачами міжнародної платіжної системи RIA

Фінансові претензії клієнтів (резидентів або нерезидентів) розглядає та відповідає на них безпосередньо прямий учасник/непрямий учасник міжнародної платіжної системи RIA.

Для вирішення спору клієнт подає заяву-претензію прямому учаснику/непрямому учаснику, який на підставі цієї претензії проводить відповідне розслідування.

У разі необхідності, клієнт надає прямому учаснику/непрямому учаснику необхідні докази, що підтверджують претензію. У разі необхідності прямий учасник/непрямий учасник звертається до міжнародної платіжної системи RIA для вирішення претензії клієнта.

Виникнення спорів між учасниками та/або користувачами не має впливати на виконання належним чином ініційованих операцій переказу коштів. Строк вирішення спорів визначається прямим учасником/непрямим учасником, відповідно до затверджених внутрішніх документів прямого учасника/непрямого учасника.

Прямий учасник/непрямий учасник, що одержали претензію, зобов’язані задовольнити обгрунтовані вимоги заявника

Більш детальну інформацію щодо виплати та відправки грошових переказів Ви можете отримати у найближчому до Вас відділенні АТ «КРИСТАЛБАНК».

Друк