Підтримка держателів платіжних
карток: (044) 590 45 95
                                

КРИСТАЛБАНК першим в Україні встановив програмне забезпечення для обслуговування нечуючих людей

Повідомляємо, що КРИСТАЛБАНК першим в Україні встановив сучасне програмне забезпечення ConnectPRO для полегшення банківського обслуговування людей з вадами слуху.

Відтепер кожна нечуюча людина має можливість отримати якісний банківський сервіс вільно спілкуючись зі співробітником Банку.
На сьогоднішній день скористатися зручним сервісом можна у відділенні КРИСТАЛБАНКу за адресою: м. Київ, вул. Кудрявський узвіз, 2.
Для цього необхідно:

  1. Відвідати відділення КРИСТАЛБАНКу;
  2. Знайти персоналізовану наліпку, яка розміщена у приміщенні відділення з написом «Обслуговуємо нечуючих»;
  3. Скористатися QR-сканером на Вашому смартфоні. У разі відсутності сканера ввести посилання getbw.me/crystlabank у Ваш веб-браузер;
  4. Починайте зручне спілкування з представником Банку.

«Наш прямий обов'язок забезпечити необхідні умови для зручного та комфортного обслуговування людей з проблемами слуху. Ми орієнтовані на задоволення потреб кожного Клієнта та надання якісного фінансового сервісу. До кінця року планується установка програми ConnectPRO на робочі місця співробітників майже по всій мережі відділень КРИСТАЛБАНКу», - прокоментував Голова Правління Леонід Гребінський.

Депозити
Депозитні програми для фізичних осіб
Грошові перекази
Міжнародні системи
грошових переказів
Мережа відділень
Місцезнаходження,
контактна інформація
  • Cyfral
  • Kyivstar
  • Life
  • Vodafone
  • Intertelecom
  • Easypay
  • Volia
  • O3
  • Kievgazenergy
  • Peoplenet
  • Mts
  • Lanet
  • Kyivenergo
  • Triolan
  • Olltv
  • Skype
  • Ukrtelecom
  • Webmoney